Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Nieuprzejma obsługa
~Do Krissa niezalogowany
24 maja 2013r. o 14:20
~Kriss napisał(a): Błękitna krew, wysokie mniemanie o sobie, kilka fotek i smarujemy paszkwila... Dno.



Ty też pracujesz w tej restauracji?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
3244
#polak nieaktywny
24 maja 2013r. o 14:28
~ napisał(a): Nie można anulować paragonu który już został wydrukowany.W tym wypadku to obsługa miała rację a nie klient.! Czasem za dużo wymagamy od innych a sami robimy gafy,jak klient tego baru w tym wypadku.


To nie jest prawda, kiedyś markecie, facet załadował wózek, towar na 500 zł. Okazało się, że zapomniał portfela i musieli w kasie anulować całą operację łącznie z paragonem.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Kazik G niezalogowany
24 maja 2013r. o 14:55
Towar sklepowy można położyć powtórnie na półkę a nałożony na talerz obiad ?

Jedno jest pewne.Restauracja dzięki jednemu zbyt emocjonalnie zachowującemu się klientowi dostała dobrą kampanię reklamową.Nikt rozsądny nie znajdzie w zachowaniu kelnerek uchybień.Z tekstu nie wynika że obsługa była opryskliwa lub jedzenie było niedobre.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 15:04
~Kazik G napisał(a): Towar sklepowy można położyć powtórnie na półkę a nałożony na talerz obiad ?

Jedno jest pewne.Restauracja dzięki jednemu zbyt emocjonalnie zachowującemu się klientowi dostała dobrą kampanię reklamową.Nikt rozsądny nie znajdzie w zachowaniu kelnerek uchybień.Z tekstu nie wynika że obsługa była opryskliwa lub jedzenie było niedobre.


A jak komuś zabraknie pieniędzy? To co zrobią?

Dziękuję za taką reklamę!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 15:12
jak zabraknie kasy to robi się tzw. WSW - wiadro, szmata,WC!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 15:23
~ napisał(a): Zanim paragon się wydrukuje kasjerka informuje o kwocie ,jeżeli klient nie ma tylu pieniedzy wówczas można anulowac paragon,ale jeżeli już jest wydrukowany to jest niewykonalne.Musiała pani widzieć anulacje [paragonu przed wydrukiem,gdy klient jeszcze go nie trzymał w ręku.Innej możliwości nie ma niestety.Także w wypadku klienta z baru ,który już paragon otrzymal nie było możliwości dokonania czegokolwiek, chyba,że kasjerka pokryłaby koszty tego paragonu a awanturującemu się wybiła ponownie paragon z rabatem..Inaczej miałaby w kasie manko.Swoją drogą bardzo współczuje wszystkim kasjerkom takich klientów jak owy ''oburzony' ..



dokładnie. poza tym zadna kasjerka nie wydrukuje paragonu przed otrzymaniem pieniedzy!!! nie ma takiej opcji, no chyba ze chce ew.brak zaplaty pokryc ze swojej kieszeni


niestety klient nasz pan i mysli ze jak naszczeka i postraszy u.s. to mu zaraz zwrot przyjma. ja zawsze takich odsylam do us na przeszkolenie,to pomaga. Niestety skoro us i prawo nas do tego zmusza to co mamy robic. takie przepisy. nic nie zaradzimy.

moim zdanie artykul o prawie zwrotu paragonu przez klienta wprowadza ludzi w blad ,bo tylko poglebia on niewiedze lub mylne przekonania dalsza ludzi
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~m niezalogowany
24 maja 2013r. o 15:28
nic nie powinno byc cofane. za 4 zł powinien dostac dwie cole i tyle. a tak stracili klienta i maja spory smród
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 15:28
i bardzo przykro mi czytac o biednych boguducha winnych kelnerkach. Nie one ustalaja przepisy, tez chca pracowac bo maja dom na utrzymaniu. Czy ktos pomyslal jak im teraz przykro , ze moga byc na jezykach??? za to ze przepisy sa porabane? jesli zalozyly by sprawe w sadzie o.znieslawienie na bank by wygraly,bo ja w ich zachowaniu nie widze niczego zlego, a wy?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA Metrohouse zaprasza