~ napisał(a): Zanim paragon się wydrukuje kasjerka informuje o kwocie ,jeżeli klient nie ma tylu pieniedzy wówczas można anulowac paragon,ale jeżeli już jest wydrukowany to jest niewykonalne.Musiała pani widzieć anulacje [paragonu przed wydrukiem,gdy klient jeszcze go nie trzymał w ręku.Innej możliwości nie ma niestety.Także w wypadku klienta z baru ,który już paragon otrzymal nie było możliwości dokonania czegokolwiek, chyba,że kasjerka pokryłaby koszty tego paragonu a awanturującemu się wybiła ponownie paragon z rabatem..Inaczej miałaby w kasie manko.Swoją drogą bardzo współczuje wszystkim kasjerkom takich klientów jak owy ''oburzony' ..
dokładnie. poza tym zadna kasjerka nie wydrukuje paragonu przed otrzymaniem pieniedzy!!! nie ma takiej opcji, no chyba ze chce ew.brak zaplaty pokryc ze swojej kieszeni
niestety klient nasz pan i mysli ze jak naszczeka i postraszy u.s. to mu zaraz zwrot przyjma. ja zawsze takich odsylam do us na przeszkolenie,to pomaga. Niestety skoro us i prawo nas do tego zmusza to co mamy robic. takie przepisy. nic nie zaradzimy.
moim zdanie artykul o prawie zwrotu paragonu przez klienta wprowadza ludzi w blad ,bo tylko poglebia on niewiedze lub mylne przekonania dalsza ludzi