~ napisał(a): MX napisał(a): .. skoro pracownicy składali zawiadomienia o złym stanie technicznym, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo, to nie rozumiem jak można być na tyle głupim, żeby ryzykować zdrowie pracownika
Zauważyłeś , że urazu doznał pracownik remontujący maszynę? :)
Chcesz przez to powiedzieć, że użytkownik maszyny jest zobligowany do jej serwisowania?
W porządnej firmie pracownik powinien wylecieć na zbity pysk za próbę pchania łap tam, gdzie mu nie wolno, szczególnie w przypadku takich maszyn bo:
1) naraża siebie
2) naraża firmę na uszkodzenie maszyny w razie niepowidzenia swoich działań (przestoje, koszty)
3) naraża firmę w razie wypadku (przestoje, straty, odszkodowania itd..).
Inna sprawa, że w Polsce oszczędza się na wszystkim i często jest tak, że obsługa robi też za serwis, ale są jakieś granice - i tu zostały przekroczone.
Efekt - człowiek bez ręki.
Spróbuj napisać jedną ręką na klawiaturze stronę A4 tekstu czcionką 12pkt, dla ułatwienia wybierz którą, nie używaj nawet polskich znaków diakrytycznych..
i jak.. wciąż jest to dla Ciebie śmieszne?