Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Każdy może pomagać!!

~Andrzej niezalogowany
27 stycznia 2014r. o 14:11
Witajcie ludzie dobrej woli.
Nie znam się na przemowach do ludu więc nie będzie jakoś oficjalnie.
Od dłuższego czasu zastanawiam się jak można ulepszyć naszą szarą rzeczywistość. Wymyśliłem coś takiego:
Jest kilka programów w telewizji które pomagają ludziom dla których życie nie było wspaniałomyślne. Dlaczego w Bolesławcu nie można by pomagać tez takim ludziom?
Załóżmy temat pomocy wzajemnej. Wiem że w dobie kryzysu ciężko pomagać bezinteresownie samemu nie mając wiele, ale jeśli możemy coś zrobić bo się na tym znamy i mamy wolną chwilę to pomagajmy.
Nie będzie telewizji i wielkiego show ale słowa podzięki od osób którym się pomogło nagrodzą trudy własnej pracy.
Ja sam osobiście znam się na instalacjach alarmowych i kamerach, malowaniu ścian, i innych drobnych pracach remontowo budowlanych.
nie chcę żeby to służyło naciąganiu i wykorzystywaniu przez dusi groszy tylko żeby pomagać. Jeśli czujesz potrzebę pomocy, masz wolny czas i chcesz pomagać potrzebującym to napisz [email protected]
Może uda nam się razem w drodze wolontariatu pomóc tym którzy potrzebują.
Jeśli jesteś potrzebującym to też napisz. Ludzie wystawiają na sprzedaż lub chcą oddać rzeczy które są już niepotrzebne i tylko zabierają wolne miejsca a innym może naprawdę być potrzebne i pozwolić jakoś żyć w sposób godny.
Oczywiście liczę się z tym ze znajda się ludzie którym się taka inicjatywa nie spodoba no ale cóż - tak też bywa. Nie jestem organizacją, jakąś firmą która szuka sobie profitów z tego względu - wszystko ma być w drodze wolontariatu ( zarówno praca fizyczna, jak i ewentualne dary czy materiały).