~Leron napisał(a): A skąd pewność że nie dojedzie szybciej?skład ma miec planowo EP09 Vmax 160 km/h . Wiec myślę że przejazd z postoje tylko w Legnicy nie będzie dłuższy niż przejazd kd. Postój we Wrocławiu to pewnie z 15 min ale nie pół godziny. W końcu to EIC poza pendolino najwyższą klasa pociagu
~Wojtek napisał(a): Skład będzie we Wrocławiu zmieniał czoło
~Bolecnauta napisał(a): Zgadzam się z poprzednikami. We Wrocławiu wszystkie pociągi w kierunku Warszawy zmieniają czoło, więc postój minimum 30 minut jest jak w banku. To że do Wrocławia pociąg będzie woził powietrze też pełna zgoda. Mieszkańcy przyzwyczaili się do Impulsów Kolei Dolnoslaskich, które są szybkie i wygodne i nikt nie zapłaci dwa razy tyle za bilet, żeby pojechać pociągiem o porównywalnej klasie komfortu i wcale nie szybszym. Jeśli chodzi o cenę biletu, to niestety czasem opłaca się kupić dwa bilety niż jeden na całą trasę. Chodzi tu o przypadki bardzo dużych różnic cenowych pomiędzy pociągami, a takie różnice są pomiędzy KD a EIC. Bilet na KD + pendolino zakupiony w promocji będzie tańszą i bardziej komfortową opcją niż jeden bilet na EIC. Podsumowując: również nie wróżę temu pociągowi sukcesu. Zresztą takie pociągi były już uruchamiane do Legnicy albo Zgorzelca i zawsze po kilku miesiącach je likwidowano z powodu niskiej frekwencji.
~leron napisał(a): Czoło pociągu zmieniają pociągi jadace na Łódź i Poznań nie na Opole.
PS: (odjazdy)
Węgloniec 7:22 Bolesławiec 7:37 Legnica:8:00 WROCŁAW (p. 8:35 oojazd 8:45) Warszawa centr. przyjazd 12:25.
Proszę sobie policzyć niecałe 5 h z bolesławca do centralnej