Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Nowe domy!
BolecFORUM Nowy temat

Chłopaki mam problem z autem pomocy!!!

~ niezalogowany
9 lutego 2012r. o 8:04
~papa napisał(a): Szukam kogoś kto jest mi wstanie pomóc zrobic korekte licznika do VW T4 z Tackografem.

pozd
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Zadowolony klient niezalogowany
9 lutego 2012r. o 18:26
Radzę do mechanika Dolne Młyny 29, tam gdzie komis samochodowy koło samego mostu kolejowego. Szybko , solidnie i nie nabijają w butelkę. W moim BMW 5 w 2 warsztatach kazali wymienić pompę lub wtryski i chcieli skasować jak za zborze a u niego powiedzieli mi po komputerze, że w pierwszym rzędzie mam wlać dodatek do paliw bo najprawdopodobniej jest wina ropy. Tak zrobiłem. Wszystko po 20km wróciło do normy. Koszt to 50 zł za diagnostykę a nie 2 tysie u innych. :D
6419
#kikut nieaktywny
9 lutego 2012r. o 18:52
Nie jestem mechanikiem, ale ostatnio też tak w moim Galaxy się działo i była do wymiany tylejka w wybieraku skrzyni biegów (ta kaseta na skrzyni biegów). Najlepiej to ją wytoczyć. Daj do dobrego mechanika on Ci powie.
~greg niezalogowany
9 lutego 2012r. o 21:04
Unikaj tylko warsztatu w kruszynie Sitko. Totalna paranoja i oszustwo!!!!!!!!!! Gościu mówi jedno a robi co innego a najlepiej wychodzi mu kasowanie za nic. Udowodnisz mu coś to zacznie drzeć morde i rzucać mięsem.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~wykiwana niezalogowany
15 marca 2012r. o 22:24
~:) napisał(a): Więc sprawa polega na tym, że nie chodzą mi biegi znaczy bardzo ciężko nie chca sie wrzucić. Byłam u mechanika już i wymieniłam i siłownik sprzegła i inne rzeczy i pochodziło tydzien wiec znowu dałam i on powiedział, że to coś po skrzynią i wymienił to. Ale znów jest to samo czy wiecie może co to jest?? :/ Z Góry dzieki za info. A dodam, że auto było u mechanika na wprost biedronki na mostowej.

Byłam u elektromechanika na mostowej (naprzeciwko biedronki )