k1p napisał(a): Mam tv i internet w Netii w abonamencie za 79,90 zł. Z telewizją żadnych problemów. Mam pakiet "Na start" i mogłam dobrać pakiety za maks. 20 zł. Z tego zrobiło mi się 69 kanałów, w tym 25 HD.
Z internetem, po podpisaniu pierwszej umowy, były początkowo przeboje. Kilkudniowe braki połączenia, trzy razy wymieniany netia spot, kilkusekundowe zrywanie połączenia podczas oglądania np. Ipli. Na każdą wpadkę odpowiadałam reklamacją i od kilku miesięcy (odpukać) nie ma żadnych kłopotów. Jeśli chodzi o prędkość, to płacę za 50 i z taką prędkością mniej więcej to działa - mieszkam obok Orki.
Ostatnio nieprawidłowo naliczyli mi opłatę abonamentową, miałam też problem z wyłączeniem płatnej giga nagrywarki. Po reklamacji zrobili korektę i kolejny rachunek zapłacę dopiero w marcu (należało mi się 6 miesięcy za złotówkę za przedłużenie umowy, a oni walili pełne rachunki).
Nie wiem, czy po tym wszystkim poleciłabym komuś Netię. Chyba, że poprawa, o której piszę dotyczy nie tylko mnie, może poprawili jakość swoich usług dla wszystkich.
Ja również nie polecam Netii. Nie opisując historii mojej niechęci do tej firmy, finał jest taki, że przez bałagan i niekompetecje pracowników podczas realizacji migracji do nich, w tej chwili płacę dwa abonamenty. Netia nie potrafiła rozwiązać umowy z poprzednim operatorem. Odradzam usługi tej firmy.