Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Manilift zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Sądy wolne, niezależne i niezawisłe
~~Brunatnoszara Poziomka niezalogowany
24 stycznia 2020r. o 6:40
~~Pąsowy Kielichowiec napisał(a): Jestem prawnikiem, z blisko dziesięcioletnim stażem jako radca prawny, i jestem zupełnie spokojna o ważność Wyroków wydawanych w moich sprawach. Przecież dzisiejsza uchwała SN to jakaś kompletna brednia (z prawnego punktu widzenia), i żaden szanujący się prawnik na nią się nie powoła. Tak w ogóle nie do końca rozumiem, w jakim trybie została podjęta. . A poza tym Panu Ministrowi Ziobrze dziękujemy za reformę KPC, bo była naprawdę potrzebna.

SKORNIK ,przestań się wydurniać .
Podziękuj jeszcze prokuratorowi Piotrowiczowi ,sporo się napracował przy tej reformie .
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
670
ramaj
24 stycznia 2020r. o 9:17
emem napisał(a): Prawniku, z blisko dziesięcioletnim stażem jako radca prawny, podpisz się imieniem i nazwiskiem. Inaczej uznajemy, że jesteś zwykłym hejterem, który prawnika udaje.

Pozdrawiam,
MarcinDopisane 24.01.2020r. o godz. 05:58:Sąd Najwyższy wydał uchwałę i inne sądy muszą ja respektować.
Tak jak z wyrokami - wyrok prawomocny należy stosować. I nie ma dyskutowania, debatowania - bez względu czy się komuś podoba czy nie.

Taka i z niej prawnik (czka),a podstawowej zasady "dura lex sed lex" nie nauczyła się
~~Płoworuda Poziomka niezalogowany
24 stycznia 2020r. o 11:02
~~Pąsowy Kielichowiec napisał(a): Jestem prawnikiem,

Do garów a nie w internecie się wymądrzać .
~~Pomarańczowożółta Wiekuistka niezalogowany
24 stycznia 2020r. o 11:29
emem napisał(a): Prawniku, z blisko dziesięcioletnim stażem jako radca prawny, podpisz się imieniem i nazwiskiem. Inaczej uznajemy, że jesteś zwykłym hejterem, który prawnika udaje.

Pozdrawiam,
MarcinDopisane 24.01.2020r. o godz. 05:58:Sąd Najwyższy wydał uchwałę i inne sądy muszą ja respektować.