~~Pąsowy Kielichowiec napisał(a): Jestem prawnikiem, z blisko dziesięcioletnim stażem jako radca prawny, i jestem zupełnie spokojna o ważność Wyroków wydawanych w moich sprawach. Przecież dzisiejsza uchwała SN to jakaś kompletna brednia (z prawnego punktu widzenia), i żaden szanujący się prawnik na nią się nie powoła. Tak w ogóle nie do końca rozumiem, w jakim trybie została podjęta. . A poza tym Panu Ministrowi Ziobrze dziękujemy za reformę KPC, bo była naprawdę potrzebna.
emem napisał(a): Prawniku, z blisko dziesięcioletnim stażem jako radca prawny, podpisz się imieniem i nazwiskiem. Inaczej uznajemy, że jesteś zwykłym hejterem, który prawnika udaje.
Pozdrawiam,
MarcinDopisane 24.01.2020r. o godz. 05:58:Sąd Najwyższy wydał uchwałę i inne sądy muszą ja respektować.
Tak jak z wyrokami - wyrok prawomocny należy stosować. I nie ma dyskutowania, debatowania - bez względu czy się komuś podoba czy nie.
~~Pąsowy Kielichowiec napisał(a): Jestem prawnikiem,
emem napisał(a): Prawniku, z blisko dziesięcioletnim stażem jako radca prawny, podpisz się imieniem i nazwiskiem. Inaczej uznajemy, że jesteś zwykłym hejterem, który prawnika udaje.
Pozdrawiam,
MarcinDopisane 24.01.2020r. o godz. 05:58:Sąd Najwyższy wydał uchwałę i inne sądy muszą ja respektować.
Tak jak z wyrokami - wyrok prawomocny należy stosować. I nie ma dyskutowania, debatowania - bez względu czy się komuś podoba czy nie.
Pozdrawiam,
M21W2 napisał(a):emem napisał(a): Prawniku, z blisko dziesięcioletnim stażem jako radca prawny, podpisz się imieniem i nazwiskiem. Inaczej uznajemy, że jesteś zwykłym hejterem, który prawnika udaje.
Pozdrawiam,
Marcinie nie kto inny jak wy na portalu stworzyliście raj dla hejterów . Zlikwidujcie możliwość wypowiedzi anonimom , hejt zostanie w znacznym stopniu ograniczony .
Pozdrawiam .
Lucjan Złotkowski .