Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Nowe domy!
BolecFORUM Nowy temat

Nasze Bolesławieckie Święte Krowy czyli jak ludzie parkują !

3145
#hemi nieaktywny
21 marca 2012r. o 20:30
WujekDobrraRada napisał(a): Jestem za wlepieniem kierowcy kontenera solidnego mandatu ! :D

albo blokadę na...hmm :| :|

Szkoda naszej Europy-była taka piekna,teraz czeka nas MuslimEuropa :(
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
8479
#Agnes79 nieaktywny
21 marca 2012r. o 21:03
TaZo napisał(a):
~Arek napisał(a): [img=1330706710_8sy0v61.jpg]

Oj,ten /ta kierowca teraz wpadł:(...
Jesteście żałośni,przejście jest i jak pisze"ggg" -jest miejsce ,aby spokojnie przejśc chodnikiem,a ogólnie-czy nikt z Was nie złamał prawa :>
Kierowcy od 7 boleści :D ...(dzięki temu-sami sobie "dołek " wykopiecie)...
Uważajcie na paparazzi :D
Dopisane 02.03.2012r. o godz. 23:42:
paulus23 napisał(a): [img=1329662082_xxmma7z.jpg]

o,tu nr.rej.zmazane :| bez komentarza.
Ale,jw.,beszczelnośc ludzka-jak kierowca kierowcę podp...a.,i publicznie wkleja fotki bez zgody właściciela.Tzw.ochrona danych osobowych,a od tego jest policja,więc jak Wam coś przeszkadza-997 służy pomocą.

jaka ochrona danych osobowych..przecież to tylko numery rejestracyjne,więc nie ma to nic wspólnego z ochroną danych osobowych...a tak na boku to powinno się pisać imię i naziwsko dla tak świetnie parkujących kierowców.
3145
#hemi nieaktywny
21 marca 2012r. o 21:14
tak dla rozluźnienia atmosfery:D:D:D[img=1332360841_0rybumq.jpg]

~xxx niezalogowany
21 marca 2012r. o 21:42
Polamac szczeke,nogi przeciesz to dzicz ci kierowcy.
~ niezalogowany
22 marca 2012r. o 12:54
hemi napisał(a):
~Obserwator napisał(a): Ja w takich przypadkach łamię, inaczej myślącym, wycieraczki i nie spotkałem się z przypadkiem, żeby to samo auto ponownie źle parkowało w tym samym miejscu.

a nie lepiej zadzwonić i "uprzejmie donoszę"? Ktoś kto zastawai chodnik łamie prawo,ale ty niszcząc komuś mienie wcale lepszy nie jestes :>