Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Bricomarche zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Porodówka w Bolesławcu

~pacjentka niezalogowany
4 listopada 2011r. o 9:23
witajcie< ja niestety ,stety jestem po ,minęło prawie 4lata, jakoś nie da się zapomnieć o naszym bolesławieckim szpitalu ,to co przeszłam na porodówce,nie mówie o całym personelu bo sa naprawde miłe babki ale wtrafiłam na te mniej miłe,i żle wspominam poród,ktory zakończył by się nieszczęśliwie,gdyby nie lekarz,któremu dziekuje,a co do szkoly rodzenia ,po ktorej moznabyło rodzić z kims bliskim to sciema nasz dawny ordynator olał to, dlatego jakbym miala rodzic jeszcze raz to napewno nie w bolesławcu.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~xxx niezalogowany
4 listopada 2011r. o 10:34
Drogie Panie rodziłam tam dwa razy 6 lat temu i rok temu.Nie miałam wtedy i nie mam teraz żadnych zastrzeżeń.Chodziłam teraz do lekarza z Lubania i ani przez chwilę nikt w Bolesławcu nie dał mi odczuć,że jestem od lekarza nie z Bolesławca!!!
Lekarze są super i położne też.Także szczęśliwego rozwiązania i głowa do góry.Będzie dobrze :)
5134
#TOjsienka nieaktywny
4 listopada 2011r. o 15:33
~k napisał(a): wiec jerzeli ktos z bulami (takimi bynajmnie jakie ja mialam)chce jezdzic 100km to powodzenia wszedzie tak samo boli a lepiej na miejscu gdzie moze zawsze byc rodzina przy tobie

Co Ty urwał pierd...lisz jaka rodzina?
Co powiesz na to że mąż który był przy pierwszym porodzie,pomógł i nie mdlał jak tatusiowie po kursie porodowym (czy jak sie to nazywa)nie może wejść na porodówkę bo z drugim dzieckiem już nie chodziłam prywatnie do ordynatora oddziału?

W dupie mam kafelki jak i ...te baseny mi wystarczyłoby żeby na tej pierdzielonej porodówce było USG bo tylko dzięki matczynej intuicji nie urodziłam martwego dziecka albo niedotlenionej roślinki.

I co tak dużo wymagam?Rusz nogami bo na ruszenie mózgiem prawdopodobnie już za późno.

Zastosowana autokorekta

Moja chata skraju-ja nyczoho ne znaju