~klucz-nick napisał(a): co tam słychać u naszych lokalnych dziadów transów?jak zwykle kasy nie mają i na łykendy gnają.Polmar ,uwaga na nich .omijać duuuuużym kołem.i kilku innych. :Pno to chyba najgorsza firma w Bolcu,a co do tego dziad transa wyżej co to temat zamyka to wal się. :P im więcej negatywnych opini o was tym lepiej,jak zaczniecie płacić to pogadamy,a póki co to dziad trans.
~szofer xxx napisał(a): jestem kierowca z 12 letnim stazem. pracuje w polmarze 8 miesiecy i jestem zadowolony, NIGDY nie mialem problemow w z kasa. te wszystkie negatywne wpisy pisze pewnie konkurencja ktora trzesie dupą widząc jak Polmar sie rozwija. Firma miesiac temu kupila 6 nowiuśkich zestawow- pozyskuje nowe bezposrednie kontrakty, z tego co mi wiadomo sprzedaz otrab jest ponad 1500t miesiecznie. Jak czytam te wpisy to smiac mi sie chce z glupoty niektorych. Powtorze, od 8 miesiecy nie mialem nigdy problemu z wyplata ani zadnego wiekszego z szefostwem i spedytorami- z wszystkim idzie sie dogadac.BARDZO MOZLIWE ZE KONKURENCJA DORZUCA SWOJE TRZY GROSZE Z SASIEDZTWA JAK SIE TAK NAPATRZY. ZEBY IM POTENCJALNI KIEROWCY NIE SKRECILI JEDNAK DO POLMARU TO KRECA GLOWAMI NA TA FIRME ZEBY TYLKO ZNIECHECIC ZAINTERESOWANEGO.