Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Ecojob zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Uważaj ...'szatan' jest wszędzie i atakuje :)

~~Karmazynowy ligustur niezalogowany
6 września 2022r. o 10:14
Nie otrzymałem odpowiedzi co to jest adoracja więc sobie wygoglowałem. Teraz wiem że można jej doświadczyć w trybie on line. Czy podobnie mogę się połączyć z Bogiem Google nie podaje.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Brunatnoszary Tytoń niezalogowany
6 września 2022r. o 10:23
Zdaje się że u sióstr na Zgorzeleckiej jest wieczysta adoracja, W bolesławieckich kościołach też jest wystawiany Najświętszy Sakrament, poczytaj w ogłoszeniach na stronie parafii. Co do adoracji internetowych nie mam doświadczenia ale kościelne jak najbardziej polecam.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Horus niezalogowany
6 września 2022r. o 10:26
żaden ksiądz nie może być nadal księdzem jesli okazuje się molestującym ...bo jest to albo choroba albo jest pospolitym przestępcą...ksiądz powinien być kimś prowadzącym do boga a nie tym który niszczy życie ludzkie...

alleluja...


Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Brunatnoszary Tytoń niezalogowany
6 września 2022r. o 10:37
~~Horus napisał(a): żaden ksiądz nie może być nadal księdzem jesli okazuje się molestującym ...bo jest to albo choroba albo jest pospolitym przestępcą...ksiądz powinien być kimś prowadzącym do boga a nie tym który niszczy życie ludzkie...

alleluja...



Święcenia kapłańskie są udzielane na całe życie.
Podobnie jak związek małżeński, z czego coraz mniej z nas zdaje sobie sprawę.
A to kim powinien być ksiądz? Zgadzam się. Powiem więcej, według mnie powinien być świat bez wojen. A tu zonk. Ciągle się gdzieś zabijają :-| W związku z tym cały świat do utylizacji?
Rolą księdza jest pomóc ci w zbawieniu duszy, ale nawet najlepszy kapłan niczego za ciebie nie zrobi. To od ciebie przede wszystkim zależy los twojej nieśmiertelnej duszy.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Horus niezalogowany
6 września 2022r. o 13:22
nie pierdziel ...