Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

WSM - Legnica

~ja niezalogowany
5 listopada 2012r. o 9:48
Dobrowolnie oni na pewno tej kasy nie oddadzą, jeśli jesteś przed obroną radzę wybrać się do Kanclerz i to wyjaśnić ale sądzę, że będziesz musiała wpłacić te kasę aby się obronić. Aby odzyskać tę kasę trzeba będzie złożyć pozew w sądzie przecież to są nasze pieniądze. !!

Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~maga niezalogowany
5 listopada 2012r. o 17:24
tak....ale jak ja w sądzie udowodnie, że dopstałam stypendium??? jak nie wydawali żadnych potwierdzeń??? tylko wisieliśmy na tablicy.....buuuuu
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ja niezalogowany
5 listopada 2012r. o 18:01
Czyli nie posiadasz żadnej decyzji o przyznanie stypendium? To nie dobrze ponieważ ja taką decyzję mam i tym lepiej dla mnie, miałam na jeden rok akademicki przyznany. Właśnie jestem po rozmowach z prawnikiem i muszę dostarczyć dokumenty jakie posiadam a on podejmie dalsze kroki. :/ !
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~? niezalogowany
5 listopada 2012r. o 18:08
właśnie nie!!! pisałam pisemko, żeby mi wydali ale niestety....nie mam nic! a było to 2 latka temu.......
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~adwokat niezalogowany
8 listopada 2012r. o 9:18
piszcie drodzy jak tam z obronami, bo jestem ciekaw
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~maja niezalogowany
8 listopada 2012r. o 20:13
byłam dziś w szkole.....obrony z pedagogiki i socjologi NIE MA.......szkoda gadać, ja już nie mam siły!!!! poprostu żal!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~maniek niezalogowany
8 listopada 2012r. o 20:34
po co wy do takiej szkoly chodzicie? ja to śledze sprawy w wsm jako ciekawostke podczas pracy. Nigdy bym sie tam na nauke nie udal.
Jeszcze sobie problemy robicie, trzeba prawników brać bo sami rady nie dajecie. Zostawcie ich i idzcie gdzie indziej. Sami upadną, bo ministerstwo i tak ich nie zamnknie
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ja niezalogowany
8 listopada 2012r. o 20:45