Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAMrowka zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Nieuprzejma obsługa
~m niezalogowany
24 maja 2013r. o 6:46
bardzo dobry cynk. jest duża szansa ze lokal zacznie informowac o promocjach przed kupnem. nie chodzi o odstraszenie ludzi, bo towar może być znakomity ale o ostrożność co do ceny
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 6:55
Często tam jadam obiady i jestem bardzo zadowolony, miła obsługa dziewczyny zawsze uśmiechnięte. Może nie każdy chce coś do picia do obiadu. Byłem raz świadkiem jak klient odmówił takiego zestawu gdyż on chciał podstawową wersje, bycmoże dlatego kelnerka nie zaproponowała tego zestawu, a plakat jest tak ogromny i widoczny że nie da się tego nie zauważyc.
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~m niezalogowany
24 maja 2013r. o 7:00
~s napisał(a): Jak sie komuś robi antyreklame wypadałoby to podpisać nazwiskiem, a nie jakis "mieszkaniec Bolesławic" (a tak naprawde pewnie ktoś z redakcji bolec.info)


zarzut wobec prywatnego medium powinien byc analogicznie podpisany nazwiskiem. inaczej zaleci hipokryzją
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
2951
#Anonim2951 nieaktywny
24 maja 2013r. o 7:11
" ... może być tak nieuprzejma i arogancka obsługa ... ".

Przeczytałem dwukrotnie Twoje sprawozdanie mieszkańcu Bolesławic.
Na jakiej podstawie twierdzisz, że obsługa była nieuprzejma i arogancka ?
Bo z tekstu, coś takiego, nie wynika : )
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~klub niezalogowany
24 maja 2013r. o 7:17
czasami i klient bywa bardzo upierd........................wi w zasadzie w żaden sposób nie można go usatysfakcjonować nawet gdyby obsługa chodziła w strojach plażowych .
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 7:22
Nie ma juz czegos takiego jak zwrot pelnowartosciowego towaru w sklepie na podstawie paragonu. Ludzie, doinformujcie sie w przepisach. Sklep, knajpa nie ma obowiazku wymienic Wam towaru pelnowartosciowego na inny lub przyjac zwrotu ,zgodnie z prawem nie musi tego robic. Kasjerki mialy racje. Po co potem kierownik ma sie uzerac z us za Wasze zwroty i pisac wyjasnienia ze to nie on zbiera paragony i chce aby us im oddal nabity juz na kasie Vat, tylko klient sie rozmyslil. Myslcie ludzie zanim zamiescicie taki tekst. Wprowadzacie ludzi w blad.
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 7:32
"Przyrzekłem sobie, że już nigdy tu nie przyjadę na obiad"

Myślę że w tej restauracji absolutnie wszystkich twoja deklaracja ucieszyła :-)

P.S. Cola to trucizna, poważnie! Przerzuć się lepiej na wode mineralną i to nią popijaj Valium...
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 7:37
agak napisał(a): Może zróbmy artykuł o tym, że w Mc Donaldzie w Osłej zabrakło papieru toaletowego...


Kurcze Aga i jak sobie poradziłaś?! Może o tym zróbmy artykuł :-)
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
REKLAMA 1,5% podatku dla Klekusiowo
REKLAMA BAU zaprasza