Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Nieuprzejma obsługa
~m niezalogowany
24 maja 2013r. o 6:46
bardzo dobry cynk. jest duża szansa ze lokal zacznie informowac o promocjach przed kupnem. nie chodzi o odstraszenie ludzi, bo towar może być znakomity ale o ostrożność co do ceny
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 6:55
Często tam jadam obiady i jestem bardzo zadowolony, miła obsługa dziewczyny zawsze uśmiechnięte. Może nie każdy chce coś do picia do obiadu. Byłem raz świadkiem jak klient odmówił takiego zestawu gdyż on chciał podstawową wersje, bycmoże dlatego kelnerka nie zaproponowała tego zestawu, a plakat jest tak ogromny i widoczny że nie da się tego nie zauważyc.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~m niezalogowany
24 maja 2013r. o 7:00
~s napisał(a): Jak sie komuś robi antyreklame wypadałoby to podpisać nazwiskiem, a nie jakis "mieszkaniec Bolesławic" (a tak naprawde pewnie ktoś z redakcji bolec.info)


zarzut wobec prywatnego medium powinien byc analogicznie podpisany nazwiskiem. inaczej zaleci hipokryzją
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2951
#Anonim2951 nieaktywny
24 maja 2013r. o 7:11
" ... może być tak nieuprzejma i arogancka obsługa ... ".

Przeczytałem dwukrotnie Twoje sprawozdanie mieszkańcu Bolesławic.
Na jakiej podstawie twierdzisz, że obsługa była nieuprzejma i arogancka ?
Bo z tekstu, coś takiego, nie wynika : )
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~klub niezalogowany
24 maja 2013r. o 7:17
czasami i klient bywa bardzo upierd........................wi w zasadzie w żaden sposób nie można go usatysfakcjonować nawet gdyby obsługa chodziła w strojach plażowych .
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 7:22
Nie ma juz czegos takiego jak zwrot pelnowartosciowego towaru w sklepie na podstawie paragonu. Ludzie, doinformujcie sie w przepisach. Sklep, knajpa nie ma obowiazku wymienic Wam towaru pelnowartosciowego na inny lub przyjac zwrotu ,zgodnie z prawem nie musi tego robic. Kasjerki mialy racje. Po co potem kierownik ma sie uzerac z us za Wasze zwroty i pisac wyjasnienia ze to nie on zbiera paragony i chce aby us im oddal nabity juz na kasie Vat, tylko klient sie rozmyslil. Myslcie ludzie zanim zamiescicie taki tekst. Wprowadzacie ludzi w blad.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 7:32
"Przyrzekłem sobie, że już nigdy tu nie przyjadę na obiad"

Myślę że w tej restauracji absolutnie wszystkich twoja deklaracja ucieszyła :-)

P.S. Cola to trucizna, poważnie! Przerzuć się lepiej na wode mineralną i to nią popijaj Valium...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 7:37
agak napisał(a): Może zróbmy artykuł o tym, że w Mc Donaldzie w Osłej zabrakło papieru toaletowego...


Kurcze Aga i jak sobie poradziłaś?! Może o tym zróbmy artykuł :-)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA Media Expert zaprasza