Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA KGHM zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Nieuprzejma obsługa
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 8:08
Jeżeli ktoś nie czyta, nie może mieć pretensji. Obsługa mogła poinformować o promocji, ale nie musiała. Kelnerka przyjeła tylko zamówienie jakie sobie zażyczono. A po drugie, to nie oczekujmy standardu kilku gwiazdek z knajpy która obsługuje podróżujących przy autostradzie. W takich knajpach ma być szybko, czysto i smacznie. Jeżeli klient byłby obyty, napewno wiedziałby jakie panują standarty i zwyczaje w lokalach.
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
3676
#MiniMini nieaktywny
24 maja 2013r. o 8:29
to może od dziś pracownik marketu powinien z panem chodzić po sklepie i informować o wszystkich zaistniałych w dniu dzisiejszym promocjach?? ;)) nikt nie ma obowiązku prowadzić pana za rączkę a anulacja paragonu?? z jakiej racji? towar jest pełnowartościowy, ogarnijcie się z takimi dennymi artykułami
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~m niezalogowany
24 maja 2013r. o 8:55
o promocjach lub jej koncu powinno sie informowac. np. ostatnio byl konkurs na orlenie. jeden los był równy zakupowi 30 l paliwa, wiec panu z obslugi ktory zaoferowal sie grzecznie ze zatankuje powiedzialem by wrzucil mi 30 litrów, tyle co na konkurs. nie wiedzial ze tego dnia konkurs sie skonczyl o czym poinformowano mnie w kasie. i tak odjechalem smiesznie na pol baku :)
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~m niezalogowany
24 maja 2013r. o 9:01
~ napisał(a): A po drugie, to nie oczekujmy standardu kilku gwiazdek z knajpy która obsługuje podróżujących przy autostradzie.


lubie mcD. nie wazne czy centrum stolicy czy dowolna autostrada. zawsze wysoki standard obsługi i lokalu

Zmoderowano 24.05.2013 godz.9:34 - powód: korekta cytowania (moderator)
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 9:03
Nie można anulować paragonu który już został wydrukowany.W tym wypadku to obsługa miała rację a nie klient.! Czasem za dużo wymagamy od innych a sami robimy gafy,jak klient tego baru w tym wypadku.
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 9:40
Na paragonie można zrobić storno.
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 9:49
Na paragonie mozna zrobić storno w wypadku gdy nie został on jeszcze wydrukowany,a w przeciwnym wypadku jak u klienta nic już zrobić nie można!.Odrobina wiedzy rozwiązuje wiele problemów.Klient nie miał racji a wykłocał się.
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~eja niezalogowany
24 maja 2013r. o 10:10
też się zgadzam, że klient nie miał racji. Ostanioo robiłam zakupy w Tesco i kupiłam jakiś artykuł -jedną sztukę) , wychodząc ze sklepu chwyciłam za gazetkę gdzie się okazało, ze ten artykuł kupiony w zestawie (2sztuki) kosztowałby tyle co za jedną sztukę albo coś koło tego. No i kicha, okazja przepadła- i co mam się złościć na kasjerki, że mi nie powiedziały, czy wzywać kierownika, zeby mi anulowali paragon. No niestety drogi kliencie - nie masz niestety racji... i nie rób problemu tam gdzie go nie ma.
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
REKLAMAMrowka zaprasza
REKLAMA 1,5% podatku dla Klekusiowo